بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

بهترین روش افزایش بازدید و ترافیک سایت

با وجود سایتهای بسیاری که در مقابل دریافت مبلغی به شما وعده افزایش ترافیک و بازدید سایتتان را میدهند،یا روشهای بسیاری که پس از جستجو در اینترنت می یابید،ممکن است است سردرگم شوید.

در این پست بهترین سایت افزایش ترافیک را به شما معرفی خواهم کرد.

با کلیک روی بنر وارد سایت  freeviral شده و ثبت نام کنید.پس از ثبت نام و زیرمجموعه گیری ترافیک سایت شما افزایش خواهد یافت.


Click Here for Free Traffic!


برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت نام به ادامه مطلب بروید...

شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید ؛ اگر بتونید حداقل زیر مجموعه رو بدست بیارید می تونید در سایت های که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید ... لازم نیست شما کاری انجام بدید ؛ فقط لینکتون رو در پنل کاربری سایت ثبت می کنید و هر وقت تونستین اون تعداد زیر مجموعه رو بدست بیارید ، سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما رو در سایت هایی که گفتم به نمایش می زاره. سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره خارجی هستن و پیج رنک بالایی دارند .
شاید پیش خودتون بگید : بازدیدکننده خارجی که به درد من نمی خوره ... تا بفهمه سایت من فارسیه زودی میره !
اشتباه نکنید ... بازدیدکننده خارجی در حالت عادی ممکنه به محض اینکه وارد سایت شما بشه و متوجه بشه که سایت فارسیه، سایت رو ترک کنه؛ ولی اینجا نمیتونه سایت رو ترک کنه و باید حداقل چندین ثانیه صبر کنه تا کد رو به دست بیاره و بتونه ثبت نام بشه
در ضمن سایتهای فارسی زیادی توی این سیستم ثبت نام کردن و حتما وبمسترها و صاحبان وبلاگهای فارسی زبان هم در بین ثبت نام کننده ها پیدا میشن (مثلا من )

بازدیدکننده چه خارجی باشه چه فارسی زبان، بالاخره باعث بهبود رتبه سایت و وبلاگ شما میشه

این سایت با سیستم زیرمجموعه گیری کار میکنه و هرکس که بخواد برای سایتش بازدیدکننده بفرسته باید حتما زیرمجموعه جذب کنه.
با کسب 10 زیر مجموعه، سایت یا وبلاگ شما توسط 10 نفر که قصد ثبت نام دارند دیده میشه، اگر اون 10 زیر مجموعه هم 10 زیر مجموعه بگیرن، سایت شما 100 بار نمایش داده میشه و همینطور ادامه پیدا می کنه تا اینکه به مرز یک میلیون سایت برسه و اون وقته که دیگه لازم نیست کاری کنید ؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت .

پس سعی کنید زیرمجموعه های فعال بگیرید، کسانی رو که به سیستم معرفی می کنید راهنمایی کنید.

البته با کسب همون 10 زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیک خوبی برای سایتتون میاد. با کسب 10 زیر مجموعه، زیرمجموعه های شما هم زیرمجموعه میگیرن همینطور زیرمجموعه های زیرمجموعه شما الی آخر ...


نحوه ثبت نام در این سایت :

ثبت نام در این سایت دو مرحله داره که دو مرحله رو هم باید یکجا انجام بدید .
در صفحه ثبت نام باید کدهای اختصاصی خودتون رو با کلیک بر روی لینک های اگهی های تبلیغاتی این سایت دربیارید .
روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی که از اون سایت بازدید کنید کدی در قسمت بالای اون به شما داده میشه ... اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنید .
در کادر پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی وجود داره ... روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید .

بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده رو طبق عکس زیر وارد کنید و در نهایت روی دکمه Sign Me Up Now! کلیک کنید .

اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده .
به ایمیلتون مراجعه کنید ... سه ایمیل برای شما ارسال میشه. ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن ... در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما در سایت.

وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شه ...

پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید .

در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد کنید ... User id در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد ... روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید .

در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید .

با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید.

با کلیک بر روی لینک See My downline Stats می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید.

مهمترین بخش : با کلیک بر روی لینک PROMOTE MY FREE VIRAL PAGE می تونید لینک معرفی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد