بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

اس ام اس گلچین،اس ام اس های ریبا

اس ام اس و جملات زیبا

..............................................

روزی که متولد می شویم

دنیا باتمام غصه ها و

شادیهایش به ما هدیه می شود

روبان را باز کنید

سر جعبه را بگشاید

این جعبه پر از عشق، شادی، درد ، اشک و

معجزه است

تمام اینها چشم روشنی انسان شدن ماست

اینها همان زندگی است

 

**************************

 

خنده ها خدا را ستایش می کنند....

پس

بخند......
حتی اگر لبهایت انحنای خندیدن را بلد نیستند
حتی اگر لبخندت ژست خشک و تا نخورده ی آدم بزرگ ها را بهم بزند
بخند
حتی اگر لبخندت را لای پوشالی ترین دلیل بپیچند

حتی اگر لبخندت لای هزار خاطره خاک بخورد

**************************

 

دنیا را با نگاهت زیباتر کن... یادت باشه که دنیا با تو آغاز می شود روز با تو و خورشید با تو گرما می گیرد ... نسیم با بوی خوش تو جاری می شود و بهار برای تو خود را می آراید یادت باشد که شب بی نگاه زلال تو دلش می گیرد و پرندگان به خاطر تو عاشقانه می خوانند وقتی نگاه می کنی چشمی هست که تو را می نگرد باور کن نگاه زیبایت و زیبایی نگاه را باور کن و دنیا را با نگاهت زیبا تر کن...!!

**************************


ادامه مطلب ...

بهترین روش افزایش بازدید و ترافیک سایت

با وجود سایتهای بسیاری که در مقابل دریافت مبلغی به شما وعده افزایش ترافیک و بازدید سایتتان را میدهند،یا روشهای بسیاری که پس از جستجو در اینترنت می یابید،ممکن است است سردرگم شوید.

در این پست بهترین سایت افزایش ترافیک را به شما معرفی خواهم کرد.

با کلیک روی بنر وارد سایت  freeviral شده و ثبت نام کنید.پس از ثبت نام و زیرمجموعه گیری ترافیک سایت شما افزایش خواهد یافت.


Click Here for Free Traffic!


برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت نام به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

پیامک های زیبا درباره خدا

بهترین و زیباترین اس ام اس ها با موضوع خداوند


جملات زیبا گیله مرد



تمام گلهای آفتابگردان فقط یک خورشید دارند

و با نور و مهر یک آفتاب رشد میکنند

کاش تمام اندیشه ها و احساسات من فقط با مهر تو جان میگرفتند

 

 

باید سعی کنم در حالی که می شکنم , همینطور روی پاهایم بایستم ,

خودم را بسپرم به پاهایم ,

و به حمایت دورادور دست هایت....

 

 

چرا نگران فردا باشم؟ آنکس که همه عمر از من مراقبت کرده است، آیا فردا مراقب من نخواهد بود؟

«او» یگانه ی تغییر ناپذیر است. «او» دیروز همانند امروز و صدها قرن آینده خواهد بود. خداوند اینجاست تا مرا راهنمایی کند، پیش برد...

 

 

من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست

و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست به جای این که بگونه ای زندگی کنم که انگار خدایی نیست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدایی هست ...

 

 

.....ادامه مطلب.... 
ادامه مطلب ...

ترول های جدید و خنده دار


ترول های جدید 92 | ترول جدید 92




S A L I J O O N



ترول های جدید 92 | ترول جدید 92


ادامه ترول ها را از دست ندید...


ادامه مطلب ...