بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

کد آوای انتظار همراه اول از حمید عسگری

شما می توانید از طریق شماره گیری #۲۲۲*۱۱۱*
و یا ارسال پیامک کد آهنگ مورد نظر به شماره ۸۹۸۹، نیز از این سرویس بهرمند شوید
۳۱۹۹۹  وقت رفتن (۲)
۳۱۹۹۸  وقت رفتن (۱)
۳۱۹۹۷  چشمای تو (۲)
۳۱۹۹۶  چشمای تو (۱)
۳۱۹۹۵  واسه اینه که (۲)
۳۱۹۹۴  واسه اینه که (۱)
۳۱۹۹۳  تقصیر (۳)
۳۱۹۹۲  تقصیر (۲)
۳۱۹۹۱  تقصیر (۱)
۳۱۹۹۰  ستاره (۲)
۳۱۹۸۹  ستاره (۱)
۳۱۹۸۸  خنده و گریه (۲)
۳۱۹۸۷  خنده و گریه (۱)
۳۱۹۸۶  خسته شدم (۳)
۳۱۹۸۵  خسته شدم (۲)
۳۱۹۸۴  خسته شدم (۱)
۳۱۹۸۳  گل من (۲)
۳۱۹۸۲  گل من (۱)
۳۱۹۸۱  فرشته (۲)
۳۱۹۸۰  فرشته (۱)
۳۰۳۱۹  قسم
۳۰۳۱۷  هرچی بگی همونه ۱
۳۰۳۱۴  به عشق تو
۳۰۳۱۳  اگه به تو نمیرسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد