بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

بانک اس ام اس

بزرگترین مرجع اس ام اس

پیامک های زیبا درباره خدا

بهترین و زیباترین اس ام اس ها با موضوع خداوند


جملات زیبا گیله مرد



تمام گلهای آفتابگردان فقط یک خورشید دارند

و با نور و مهر یک آفتاب رشد میکنند

کاش تمام اندیشه ها و احساسات من فقط با مهر تو جان میگرفتند

 

 

باید سعی کنم در حالی که می شکنم , همینطور روی پاهایم بایستم ,

خودم را بسپرم به پاهایم ,

و به حمایت دورادور دست هایت....

 

 

چرا نگران فردا باشم؟ آنکس که همه عمر از من مراقبت کرده است، آیا فردا مراقب من نخواهد بود؟

«او» یگانه ی تغییر ناپذیر است. «او» دیروز همانند امروز و صدها قرن آینده خواهد بود. خداوند اینجاست تا مرا راهنمایی کند، پیش برد...

 

 

من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست

و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست به جای این که بگونه ای زندگی کنم که انگار خدایی نیست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدایی هست ...

 

 

.....ادامه مطلب.... 

بهترین و زیباترین اس ام اس ها با موضوع خداوند


جملات زیبا گیله مرد



تمام گلهای آفتابگردان فقط یک خورشید دارند

و با نور و مهر یک آفتاب رشد میکنند

کاش تمام اندیشه ها و احساسات من فقط با مهر تو جان میگرفتند

 

 

باید سعی کنم در حالی که می شکنم , همینطور روی پاهایم بایستم ,

خودم را بسپرم به پاهایم ,

و به حمایت دورادور دست هایت....

 

 


چرا نگران فردا باشم؟ آنکس که همه عمر از من مراقبت کرده است، آیا فردا مراقب من نخواهد بود؟

«او» یگانه ی تغییر ناپذیر است. «او» دیروز همانند امروز و صدها قرن آینده خواهد بود. خداوند اینجاست تا مرا راهنمایی کند، پیش برد...

 

 


من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست

و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست به جای این که بگونه ای زندگی کنم که انگار خدایی نیست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدایی هست ...

 

 



دنیا مرا آزرده اما
ضریب ایمنی در برابر خستگی هایم به بی نهایت می رسد .
در چرخش ثانیه های غم
روحم ترک خورد؛
اما تمرکز هیچ تنشی نمی تواند مرا بشکند ،
چون خدا را دارم...




خدایا!

دستهایم را به تو میسپارم

نه برای آنکه چیزی طلب کنم

بلکه میخواهم دستهایمم را از امروز تا همیشه بگیری

تا دیگر نترسم

تنها نباشم

و همیشه دلگرم حضورت باشم




 

یادم باشد که خدا با من است...

که فرشته ها برایم دعا می کنند...
که ستاره ها شب را برایم روشن خواهند کرد...
یادم باشد که قاصدکی در راه است...
که فردا منتظرم می ماند...
که من راه رفتن می دانم و دویدن...
و جاده ها قدم هایم را شمار خواهند کرد...!
اگر روزی دلم گرفت ، یادم باشد که خدای من این جاست...
همین نزدیکی ها ... و من تنها نیستم....

که بهار نزدیک است...!!

 

 




خدایا .....

به قلب بی قرارم آرامش ببخش.

توفان درونم را فرونشان.

خوب میدانیم

دنیا قادر نیست به ما آرامش دهد.

ما را یاری کن که حقیقت وعده ی تو را

تجربه کنیم تا دیگر هیچ چیز نتواند آرامش

وصلحی را که ارزانی داشتی از ما باز ستاند.

 

 




خدایا

اگر روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم . . .

تو فراموش نکن بنده ی کوچیکی داری . . .

با نوازشی و یا تلنگری آرام وجودت را . . .

همراهیت را . . .

مهربانی و بزرگیت را . . ..

برایم یادآوری کن !

 

 



در امید زیستن یعنی توکل میکنیم

حتی در تیره ترین روزها

این بدان معناست

که ایمانم را حفظ میکنم

و هرگز دست از امید نمی کشم

اگر چنین نباشد مانند این است که بگوییم

فردایی نیست

حال آنکه میدانیم

قرن هاست فردایی بوده است

 

 




خدایا

ذره ای از بهشت را نمی خواهم ،همین که در این دنیا به من

 آنقدر نزدیک میشوی که حتی دستهایم بوی تو را می گیرد برایم

 کافیست

 دستم را می گیری و من  رهایت نمی کنم

این لذت را از من نگیر




ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺩﺭﮔﺎه خدا ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ

ﻓﻘﻂ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﻖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ!

ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮔﺎﻫﯽ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﻭ ﺯﯾﺎﺩﺵ ﺯﺷﺖ!

ﺑﯿﺎﯾﯿﺪ ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺴﻮﺯﺩ

ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺪﺍ ﺑﺴﻮﺯﺩ!!!




خدایا

من به تو محتاجم

هر روز

هز لحظه

هر ثانیه که نفس می کشم

محتاج تو هستم

من بی تو ناتوانم

مرا دریاب

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد